З метою покращення психологічної підтримки учасників освітнього процесу в Полтавському університеті економіки і торгівлі створено психологічну службу. Психологічна служба націлена на: виявлення та створення сприятливих психологічних умов для повноцінного особистісного розвитку студентів, їх самореалізації та психологічного благополуччя; здійснення психологічного супроводу адаптації першокурсників до умов освітнього процесу в закладі вищої освіти; формування психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, забезпечення належного рівня їх соціально-комунікативної компетентності; запобігання насильству та конфліктів серед здобувачів освіти; попередження та профілактику професійного вигорання педагогічних працівників.
|
Діяльність психологічної служби побудована за принципами:
Головні напрями діяльності психологічної служби:
Для підвищення психологічної компетентності учасникам освітнього процесу пропонуються тематичні групові заняття (проводяться у змішаному форматі):
Індивідуальні консультації проводяться у змішаному форматі – особисто в каб. 333, або через WhatsApp, Telegram, Viber. Для запису на консультацію психолога слід надіслати електронний лист на адресу ps_puet@ukr.net, ув якому вказати ПІБ, групу (підрозділ), причину звернення та контактні дані для зв’язку. Конфіденційність інформації гарантується!
Більше відомостей щодо психологічної підтримки ви зможете отримати на Telegram-каналі психологічної служби ПУЕТ за посиланням: https://t.me/joinchat/DTicG0F4SFo1ZDAy:
АНКЕТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ПУЕТ
Опитування проводиться з метою вивчення потреб студентів ПУЕТ у психологічній підтримці та врахування запитів щодо змісту діяльності психологічної служби. |
ЯКЩО ТИ ПОТРЕБУЕШ ДОПОМОГИ
Якщо ти опинився у складній життєвій ситуації, яка загрожує твоєму психічному та фізичному здоров’ю, і потребуєш негайної допомоги, то зателефонуй на «ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» до кваліфікованих спеціалістів. Кожна людина, яка звертається на «телефон довіри», може розраховувати на: конфіденційність, анонімність, підтримку, допомогу в пошуку рішення, отримання координат інших служб.
СЛУЖБИ БЕЗКОШТОВНОЇ «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ І ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
Служба психологічної підтримки полтавців. Телефон безкоштовної психологічної підтримки працює з 8.00. до 17.00. моб. тел. 050 441 99 19, моб. тел. 050 441 99 12.
Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0800500 335 (зі стаціонарних телефонів) або 116123 (з мобільних телефонів).
Національна дитяча «гаряча лінія»: 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів) та або 116 111 (з мобільних телефонів), 772 (з Київстар або Лайф).
Цілодобова гаряча лінія психологічної підтримки учасників АТО і членів їхніх сімей: 0 800 505 085.
Всеукраїнський телефон довіри: 0 800 501 701.
«Гаряча лінія» Національної поліції в Україні: 102 або 0 800 500 202.
Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД: 0 800 500 451.
Інформаційна лінія центрів з надання безоплатної вторинної допомоги: 0 800 213 103.
Телефон довіри PiN/ «Людина в біді»: 0 800 210 160.
Гуманітарна місія «Проліска»: 093 202 22 32 або 096 404 10 34.
Телефони довіри в Полтаві (0532) 2-89-84; у Кременчуці (05367) 3-21-50.
Полтавський обласний Центр профілактики ВІЛ-інфекції та боротьби зі СНІДом тел./факс (0532) 60-60-37 (м.Полтава, пров. Госпітальний,5). 13. Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.